Uitvaartverzorging

De Laatste Eer Koedijk verzorgt uw begrafenis of crematie in samenwerking met onze uitvaartverzorgers. Bij ons bent u verzekerd van een betrouwbare en goede dienstverlening. Samen met de uitvaartverzorger kunt u precies afspreken wat u graag zelf wilt doen en wat u aan hun over laat.

Begrafenis

U kunt met een van de uitvaartverzorgers afspreken hoe u de begrafenis wil laten verzorgen. Ook is het belangrijk om te weten waar met begraven wil worden , voor Koedijk is dit de algemene begraafplaats. Daar kunt u kiesen voor een gemeenschappelijk graf of een huur graf. De graven in de gemeente Alkmaar zijn te huur voor een periode van 20 jaar, en kan telkens met 10 jaar worden verlengd. Een gemeenschappelijk graf kan men huren voor 10 jaar.

Crematie

Samen met de uitvaartverzorger kunt u bespreken hoe u de crematie wilt laten verlopen. U kunt daarbij denken aan het bijzetten in een tijdelijke urnennis bij het crematorium, begraafplaats of misschien wel uit te laten strooien op een voor u bekende plaats. Heeft u hier vragen over bespreek dit dan met uw uitvaartverzorger.

Wensenlijst

Meldingsnummer bij overlijden of heeft u vragen over de uitvaartverzorging M: 06 31 06 90 11